Wednesday, July 29, 2009

पहिलो अनुभूित


म अहिले मलेसियामा आइपुगेको छु । यहाँकै एक शैक्षिक संस्थामा अध्ययनरत रहेको छु । मलेसियामा आएर त्यतिधेरै त म घुमेको छैन । तैपनि कुच्चाई लामा दमनसारा केएलसीसी बुकित बिन्ताङ सेतीया जया र सनवे लगुन आदि ठाउँहरु घुमेको छु । सनवे लगुन मलेसियाको धेरै चर्चित पर्यटकीय स्थल हो । जहाँ म छिट्टै घुम्ने मौका पाएँ तर स्वीम गर्दा भने झण्डै डुबेँ एउटा अमेरिकन नागरिकले मलाई बचायो । त्यो मेरो मानसपटलमा रहिरहेको छ । मलेसिया आएपछि मलाई ब्लगिङ गर्ने रहर आयो । र, आजैबाट मैले यो ब्लग सन्चालन गर्न थालेको छु । हेरेर प्रतिकि्रया दिनुहोला । मलेसियाका मेरा प्रत्येक भोगाईहरु प्रस्तुत गर्दै जानेछु ।

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. but how old is this post you haven't wrote about.any way i like the way to sharing your feeling with the help of blog and last thing to say never decide the way what you don't have ideas about. for example your swimming i think you don't have ideas those day to swim so you were in danger so think about it bye for now meet you next time.
    dipak sharma
    Sunsari Koshi Nepal

    ReplyDelete